آيوپاك كجاست؟؟
آيوپاك كجاست؟؟
قبلا يه بار نوشته بودم كه قديما فكر مي كردم آيوپاك اسم يه دانشمند شيميه و بعدها فهميدم كه نه!!اسم انجمن بين المللي شيمي محض و كاربرديه.
اينم آدرسش:
www.iupac.org
به همين سادگي و به همين خوشمزگي!!! مي تونيد به سايت اين انجمن مراجعه كنيد.بريد كه شايد تونستيد جايزه آيوپاك رو براي شيميست هاي جوان بگيريد.(تو صفحه اول سايت توضيح داده شده)
موفق باشيد

اينم آدرسش:
www.iupac.org
به همين سادگي و به همين خوشمزگي!!! مي تونيد به سايت اين انجمن مراجعه كنيد.بريد كه شايد تونستيد جايزه آيوپاك رو براي شيميست هاي جوان بگيريد.(تو صفحه اول سايت توضيح داده شده)
موفق باشيد

+ نوشته شده در پنجشنبه بیست و ششم اردیبهشت ۱۳۸۷ ساعت 21:22 توسط هادی طاهری
|