آيوپاك كجاست؟؟
قبلا يه بار نوشته بودم كه قديما فكر مي كردم آيوپاك اسم يه دانشمند شيميه و بعدها فهميدم كه نه!!اسم انجمن بين المللي شيمي محض و كاربرديه.
اينم آدرسش:
www.iupac.org

به همين سادگي و به همين خوشمزگي!!! مي تونيد به سايت اين انجمن مراجعه كنيد.بريد كه شايد تونستيد جايزه آيوپاك رو براي شيميست هاي جوان بگيريد.(تو صفحه اول سايت توضيح داده شده)
موفق باشيد